środa, 3 czerwca 2015

Zlepek odpowiedzi.






Dzisiejszy post jest  zlepkiem odpowiedzi na najczęściej zadawane przez was pytania.
Myślę, że najważniejszymi afirmacjami są następujące stwierdzenia: jestem kochana, jestem bezpieczna, jestem zdrowa, jestem wartościowa.
Szukałam informacji w różnych źródłach, pytałam osoby jak rozumieją i interpretują pojęcie-- kochać siebie, kochać kogoś.
Najbardziej trafiło do mnie określenie owego pojęcia słowami cytuję,, Kochać siebie, czy kogoś to akceptować wszystkie swoje, czy jego  wady”.
Gdy akceptujesz wady nie krytykujesz, nie oceniasz, jesteś dla siebie przyjacielem.
Żyjesz w harmonii z otaczającym cię światem.
Pomyśl, jak mylne jest pojęcie powyższego stwierdzenia do osoby, którą poznajemy i po kilku spotkaniach mówimy, że zakochaliśmy się.
Tak zakochaliśmy się, ale nie w wadach danej osoby, lecz w swoich wyobrażeniach o tej osobie.
Takie uczucie nazywam oczarowaniem czy iluzją, ponieważ pragnienie uczucia, wiąże się najczęściej z manipulacją, osaczaniem, udowadnianiem.
Gdy pokochasz siebie to będziesz umiała pokochać kogoś, gdy siebie nie kochasz, nie potrafisz pokochać innej osoby.
Powtarzasz uparcie afirmację, że jesteś wartościowa.
Jak rozumiesz pojęcie wartościowa?
Poczyniłam podobne kroki w poszukiwaniu informacji i zrozumienia owego pojęcia.
Najbardziej przekonało mnie określenie,, Poczucie wartości jest wtedy, gdy wiesz, że w każdej chwili, dasz sobie radę lub ktoś ci pomoże”.

Często pytacie jak szybko i skutecznie odreagować stres.
Umysł nie odróżnia prawdy od fikcji.
Usiądź, bądź połóż się wygodnie i zamknij oczy.
Przypomnij sobie przyjemne chwile, które napełniały cię spokojem, radością i wyciszeniem organizmu.
Moim ulubionym obrazem jest spacer brzegiem morza i szum fal.
Ćwiczenie to możesz wykonywać 5 minut lub 10 minut w zależności od potrzeby.
Tym sposobem codziennie możesz ładować akumulator i odreagować stres.
Często pytacie mnie o uzupełnianie magnezu w organizmie.
Opisałam w jednym z wcześniejszych postów o soli Ojca Beno.
Kupiłam ciekawą książkę pt,, Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu” napisaną przez dr Jana Pokrywkę i Filipa Żurakowskiego.
W książce przejrzyście i dostępnie są między innymi, opisane sposoby uzupełniania magnezu.
Gdy nie możesz kupić soli ojca Beno, doktor zaleca z dostępnych w aptece tabletek, te które zawierają  chlorek magnezu, a nie inne jego związki.
Zakupione tabletki dokładnie należy rozgryzać i mocno rozcieńczyć, aby nie podrażniały żołądka i lepiej się przyswoiły.
Ja uzupełniam chlorek magnezu przez skórę poprzez moczenie stóp i nacieranie ciała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz