piątek, 5 października 2018

Kolejne opinie o książce.






 Kolejne opinie o mojej książce ,, Lęk jak ostatecznie uwolnić się od niego"

 Pani Kazimiero, przeczytałam jednym tchem Pani kolejną książkę ,,Lęk-jak ostatecznie uwolnić się od niego". Jest rewelacyjna, trafiona w dziesiątkę dla ludzi z zaburzeniami lękowymi i nie tylko. Serdecznie dziękuję Pani za to, że dzieli się Pani swoimi doświadczeniami i mądrymi przemyśleniami.A rozdział ,,Niekonwencjonalne metody" otworzył mi oczy ---to nowa metoda w pokonywaniu lęku, a dla zdrowego człowieka, to inne spojrzenie na świat. Dziękuję--dobrze, że PANI JEST Z NAMI.


Pani  Kaziu-Kazimiero, dziękuję za książkę. Czytając  książkę czułam Pani obecność przy mnie.Ta książka stanie się moim przewodnikiem.Nie ma Pani pojęcia jak bardzo się cieszę, że Pani jest ze mną. Szczególną uwagę skupiłam na niekonwencjonalne metody, teraz wierzę, że pokonam lęki. DZIĘKUJĘ--tylko tak mogę Pani podziękować.Czytam wszystkie Pani posty, ale boję się  napisać pod nimi słowa uznania ze względu na piastowanie odpowiedzialnego stanowiska pracy. Wiem, że Pani mnie rozumie. 

Dziękuję serdecznie za Pani książkę, nie mam słów , którymi mogłabym określić wdzięczność za to co Pani robi dla ludzi z zaburzeniami lękowymi.Dzięki pani książce teraz wiem jak mam postępować z synem. Dziękuję Pani, jest Pani inteligentną osobą o wielkim sercu.

2 komentarze:

  1. Wiele osób odczuwa różne lęki i obawy. Ja także, ale za każdym razem staram się być uważny i pamiętać, aby strach który mnie ogarnia nie zawładnął mną na dobre. Pomaga mi w tym książka Pani Kazimiery, która zawiera wiele porad i wskazówek jak tego dokonać. Znajdziemy tam również mnóstwo pomocnych medytacji i afirmacji pozwalających uwolnić się od negatywnych uczuć i emocji. Dzięki tej książce nauczyłem się kontrolować myśli i zachowania, by móc błyskawicznie reagować, gdy zaczną one zmierzać w niewłaściwym kierunku. Myślę, że odnalazłem bezpieczną drogę i uzdrawiam duszę, odzyskując przy tym zaufanie i wiarę w siebie, co pozwala mi na kontakt z intuicją, która jak pisze autorka nigdy nas nie zawiedzie. Polecam, książka warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń