niedziela, 16 grudnia 2018

Masz w sobie moc.





Podczas spacerów w przyrodzie uświadomiłam sobie, że Boga utożsamiam z Kulą Światła, z Wyższą Siłą, z Kulą Miłości.
Zadawałam sobie często pytanie . Kim ja jestem? Po co jestem?
Jestem zbudowana na podobieństwo Boga, więc jestem kulą światła, wyższą siłą i dążę do tego , aby być kulą miłości. Wszyscy jesteśmy kulami światła i wszyscy mamy w sobie wyższą siłę—to intuicja zwana głosem Boga.
Przebudzenie to uświadomienie sobie kim jesteś.
Najczęściej proces przebudzenia zaczyna się od traumatycznych doświadczeń lub krótkich przebłysków.
Człowiek składa się z ciała, rozumu i duszy.
Człowiek ma kontakt z rozumem, a rzadko z duszą.
Rozum to ego, które działa na bazie doświadczeń z przeszłości i buduje na tej podstawie przyszłość.
Ego lubi dramaty, szybko zapamiętuje przykre wydarzenia, wciąga w problemy, lubi porównania, ocenianie , osadzanie.  Ego podsuwa pytania typu: może mnie zwolnią z pracy, może jestem chora, snuje czarnowidztwo. Jesteśmy niewolnikami umysłu.
Ego podsuwa kłamliwe argumenty. Widzimy świat wycinkowo, dlatego tyle nieporozumień, kłótni, niedomówień i złości.
Podam przykład..
Często słyszę takie stwierdzenie: mój partner mnie nie rozumie, mało poświęca mi czasu.
Masz do niego złość, bo nie chce wykonać tego, co w tej chwili zaplanowałaś, bo nie chce ciebie wysłuchać, bo nie spełnia akurat teraz twoich oczekiwań. Popatrzyłaś wycinkowo i zaczynają się nieporozumienia i kłótnia gotowa. Otul swojego faceta miłością i pomyśl, ile razy przykrył ciebie kocem jak spałaś, ile razy ciebie wspierał jak tego potrzebowałaś, ile razy zrobił ci kawę, ile razy przytulił. Tak postępuje człowiek świadomy, czy oświecony, zależy jak to chcesz nazwać.
Które postępowanie buduje ciebie?
Które postępowanie jest dla ciebie dobre?
Odpowiedz sobie sama.
Intuicja przemawia do ciebie subtelnie, nie tak natarczywie jak ego.
Kontakt z intuicją nawiążesz wtedy, gdy wyłączysz umysł.
Intuicja nigdy ciebie nie zawiedzie. Gdy masz problem i umysłem nie umiesz go rozwiązać, oddaj tę sprawę wewnętrznej mądrości—intuicji i miej zaufanie, ona zawsze rozwiąże problem. Pod warunkiem, że nie dyktujesz jej jak ma to zrobić.
 Pojawią się takie sytuacje, które doprowadzą do rozwiązania, które umysł  nie jest w stanie nawet o tym pomyśleć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz