sobota, 20 grudnia 2014

Zamiana uczuć.







Wymienię trzy podstawowe uczucia; miłość, złość i strach.
Na podstawie własnych doświadczeń uczucie strachu,  które wywoływało niepokój, lęk i panikę, zamieniałam na uczucie złości. Wykorzystywałam  szybką zamianę uczuć w sytuacjach, które wymagały ode mnie takiego, a nie innego zachowania.
Myśli przepełnione obawą, niepokojem i strachem, zamieniałam na myśli kipiące złością i gniewem.
Takim postępowaniem atak lęku dusiłam w zarodku,ponieważ skupiałam się na rozpierającej mnie złości.
Pomyśl  teraz logicznie.
Na uczucie strachu najczęściej reagujemy lękiem.
Ciało poddaje się negatywnym myślom , wywołując niechciane emocje i objawy.
Już istniejące uczucie strachu  podsycasz takim samym uczuciem, więc nic dziwnego,że wpadasz w panikę ratując się ucieczką.
Zamiana uczucia strachu na uczucie złości dla osób z irracjonalnymi lękami pomaga w krytycznych przypadkach dostosować się do codziennego życia
Zrozumie mnie tylko ten, kto ma problemy z zaburzeniami lękowymi.
Gdy opiszę ci słowami  uczucie gniewu, czy uczucie złości, a ty nie masz pojęcia o takim stanie umysłu, czy zrozumiesz mnie ?
Natomiast podczas pracy nad sobą uczucie strachu zamieniałam na uczucie miłości.
Bycie wyrozumiałym i cierpliwym rodzicem dla wewnętrznego dziecka , zasiewało w podświadomości spokój.
Afirmacje wymazywały negatywne kody, dzięki temu przyjaźnie patrzyłam na otaczającą mnie rzeczywistość.
Medytacja wyciszała organizm.
Obudzenie intuicji zbudowało  wewnętrzne poczucie bezpieczeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz