Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 grudnia 2016

Pokonanie irracjonalnego lęku część II.








 ................ Wspomnienia związane z kładką i projekcja w głowie, co może za chwilę się stać. Teraz utożsamiasz się z myślą. W głowie ci się kręci. Słabo ci. Kładka drży, trzeszczy. Wpadasz w panikę. Pochylasz się i raczkując , zawracasz z drogi. Tak podsyciłaś  myśli, że ogarnęła cię panika.
Powracanie do przeszłości, co było i projektowanie, co będzie się działo niedobrego, doprowadza do lęku. Wyolbrzymianie nieznanego lęku, doprowadza do niekontrolowanych reakcji emocjonalnych ciała. Wpadasz w panikę. Aby zapanować nad lękiem, powinnaś wyeliminować nawyk projektowania pod tytułem,, Co będzie, co się stanie” i celebrowanie spektrum lęku. Im więcej będziesz myślała i opowiadała o odczuciach podczas irracjonalnego lęku, tym więcej go będzie wokół ciebie.
Masz przeciwników, którzy utrudniają eliminowanie lęku. Podświadomość, która zapamiętała traumatyczne przeżycia i teraz cię chroni  oraz ego, które nie potrafi żyć teraźniejszością.
 Ty codziennie, konsekwentnie powinnaś wprowadzić nawyk tłumienia lęku w zarodku. Wypiszę ci synonimy, którymi powinnaś się posługiwać, gdy tylko pojawi się obawa,, Poskromić, przemóc, sforsować, zawładnąć, zredukować, wytłumić, zaćmić, usunąć, ubiec  itp.”.
Gdy nagle pojawia się niepokój, obawa i uporczywa myśl,, Zaraz coś mi się złego stanie. Upadnę, dostanę zawału serca itp.” W tym momencie bardzo się boisz. Rozumiem. Myślę, że w takiej chwili, gdy dołączysz myśl,, Teraz broni mnie podświadomość. Jakaś sytuacja przypomniała strach i  emocje z dalekiej przeszłości. Te niemiłe objawy to emocje. Nic mi się złego nie stanie”.  Pod wpływem takiego podejścia, lęk się wycisza, a ty razem z nim. Teraz szybko zajmij się wewnętrznym dzieckiem. Mów do niego ,, Kocham ciebie. Wspaniale radzisz sobie w życiu. Jesteś chroniona.” Zawładnij negatywnymi myślami. Wyeliminuj je. Odciągaj uwagę dziecka od  niemiłych objawów fizycznych. Patrz w jeden punkt, upewnisz się, że nie kręci ci się w głowie. Stań w rozkroku z lekko ugiętymi kolanami i  poczuj silną stabilność. Gdy masz możliwość usiąść, czy oprzeć się o coś, skup uwagę na oddechu. Rozluźnij się, odpuść kontrolę nad ciałem. Skup się na wdechu i wydechu. Zacznij obserwować ludzi, bądź kamerą. Odciągaj uwagę od siebie.

Wszystkim moim czytelnikom  życzę  zdrowych i Wesołych Swiąt oraz szczęśliwego Nowego Roku 2017.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz