niedziela, 25 marca 2018

Afirmacje część I.


Po pewnym okresie mówienia,, Kocham ciebie”, zaczęły do umysłu dobijać się kolejne wskazówki do pracy nad sobą.  Pewnego razu obudziłam się w środku nocy, ze słowami na ustach,, Pomóżcie mi być sobą”.  
 Wszystko we mnie krzyczało, aby przerwać ten zaklęty krąg i iść własną ścieżką.
 Przestać się bać, przestać negatywnie myśleć i nie zachowywać się tak  jak  bezbronne, zastraszone dziecko. 
 Podeszłam do biurka, wzięłam kartkę i długopis. Jakaś nieznana siła prowadziła moją rękę zapisując wyrazy ,, Jesteś chroniona”.
Usiadłam w fotelu  i zaczęłam  analizować  przekaz, który pojawił się bez udziału umysłu  ,,Kocham ciebie. Jesteś chroniona”.  Zapisałam pozytywne stwierdzenia w zeszycie i zastanawiałam się nad ich znaczeniem.
 Wyraz chroniona kojarzył mi się z poczuciem bezpieczeństwa. Brakowało mi jeszcze jednego stwierdzenia.
 Chodziłam codziennie na długie spacery pośród przyrody. Nuciłam magiczne słowa,, Kocham ciebie. Jesteś chroniona”.
 W pewnym momencie zauważyłam, że nucę dłuższy, trochę inaczej brzmiący tekst ,, Kocham ciebie. Wspaniale radzisz sobie w życiu. Jesteś chroniona”. 
W taki sposób powstały afirmacje, które są niesamowicie przydatne w pracy nad sobą.
,,Kocham ciebie”; Podstawą leczenia zaburzeń lękowych jest pokochanie okaleczonego, bezbronnego dziecka.
Stwierdzenie ,, Kocham ciebie” wyraża miłość do wewnętrznego dziecka. Pokochanie dziecka, to pokochanie siebie. 
Podkreślę, że treść afirmacji musi być zgodna ze świadomym umysłem, który  z łatwością przekona podświadomość o jej słuszności.
 ,,Wspaniale radzisz sobie w życiu”; Irracjonalny lęk, sprawia, że nie radzisz sobie z obowiązkami dnia codziennego. Powinnaś w pracy nad sobą przekonać podświadomość, że dajesz sobie świetnie radę bez jej ,, niedźwiedziej” pomocy.
,,Jestem chroniona”: Powinnaś poznać swoje prawa, jakie obowiązują w dorosłym życiu oraz zwrócić się o pomoc do Wyższych Sił, które ciebie otaczają.
Praca z afirmacją polega na wmawianiu pozytywnego stwierdzenia, aby uwierzyć w sens przekazu.
 Afirmacje wpływają na zmianę myślenia, a co za tym idzie i  zachowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz