środa, 14 marca 2018

Szukanie pomocy w sobie.





 Wiele razy zadawałam sobie pytanie.
 Czy zaburzenia lękowe zniszczyły moje życie?

Na początku choroby byłam przekonana, że życie z zaburzeniami lękowymi to cierpienie. którego nikt nie zrozumie, kto tego nie przeżył .
Dzień wypełniały obawy, niecierpliwość, kontrolowanie siebie i otoczenia. Do tego dochodziło życie w nieustającym lęku i strach przed kolejnym lękiem.
Gdybym nie pracowała nad sobą i nie odnalazła drogi do intuicji zwanej wewnętrzną mądrością,  odpowiedziałabym jednym zdaniem: tak, to utracone lata.
Teraz z perspektywy czasu wiem, że to były lata nauki. 
Cierpienie spowodowało, że szukałam pomocy, tam gdzie umysł ludzki nie sięga.
Pewnie po przeczytaniu  niekonwencjonalnych metod, odczujesz zaniepokojenie i zignorujesz  informacje, które napisałam.
Wiesz dlaczego?
Poddanie, zaufanie, wiara, intuicja to takie proste, a jednocześnie trudne.
Jesteś wyposażona w logiczny umysł w którym mieszka ego, które cały czas filozofuje.
Tylko się poddaj, ego wymyśla rozwiązanie problemu.
Tylko zaufaj, ego działa na bazie przeszłości i przyszłości.
Tylko uwierz, ego zasiewa wątpliwości.
Tylko nawiąż kontakt z intuicją, ego ogarnia wszystko to ca ma przyklejoną etykietkę.
Celem ludzkiego życia jest odnalezienie własnej drogi, która nada sens istnienia.
Dzięki tragedii, która mnie spotkała dotarłam do wewnętrznej mądrości, która jest w każdym z nas.
Nawiązanie kontaktu z intuicją to nie tylko rozwiązanie problemu zaburzeń lękowych, to  prowadzenie przez mądrego doradcę, który nigdy cię nie zawiedzie.
 Wskaże drogę, która  poprowadzi w dobrym i bezpiecznym dla ciebie kierunku.
 Nawiązanie kontaktu z intuicją to sposób na spokojne, pełne zaufania i poczucia bezpieczeństwa życie.
Odłącz się od tłumu i podążaj własną ścieżką, rób to czego pragnie twoje serce i lecz się. 
 Wiem jedno, że nigdy bym się nie zdecydowała na  zejście z drogi, którą odnalazłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz