poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Podświadomość


 Aby skutecznie pracować nad sobą w pozbyciu się irracjonalnego lęku, czy kreowania swojego życia, powinnaś wiedzieć jak porozumiewa się z nami podświadomość.
 Zaznaczę, że podświadomość kieruje naszym życiem.
 Podam ci przykłady.
 Byłaś małym dzieckiem bolało cię gardło, więc mama dała twojej siostrze zimny napój, a tobie nie.
 Co zakodowałaś w podświadomości?
 Jestem gorsza od siostry.
 Twoja mama ciebie nie przytulała.
 Jaki kod wpisał się do twojej podświadomości?
 Mama mnie nie kocha.
 Jako małe dziecko na podstawie wycinka wydarzeń wysnułaś błędne wnioski i uznałaś to za prawdę.
 Jak wyglądała rzeczywistość?
 Mama ze względu na twoje chore gardło nie podała ci zimnego napoju, ponieważ bała się o twoje zdrowie.
 Wiesz dlaczego ciebie nie przytulała? Sama w dzieciństwie nie była przytulana, dlatego nie umiała przytulać innych, to nie znaczy, że ciebie nie kochała.
 Dbała o ciebie, tak jak umiała najlepiej.
 W jaki sposób idziesz z takimi kodami przez życie?
 Jestem gorsza od innych, muszę na wszystko w życiu zasłużyć, inni bez wysiłku osiągają cel, a ja daję z siebie wszystko, aby to osiągnąć.
 Rodzice mnie nie kochali.
Taka osoba poszukuje miłości, boi się odrzucenia, często wycofuje się z danego przedsięwzięcia.
 Dziecko koduje podświadomość do piątego roku życia.
 Łatwo wysnuć wniosek, że z podświadomością porozumiewamy się za pomocą emocji i obrazów, aby czyścić nieprzyjazne dla nas kody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz