poniedziałek, 14 stycznia 2019

Uwalnianie emocji.



Jest wiele sposobów na uwalnianie emocji z ciała fizycznego.
Na początku pracy nad sobą emocje uwalniałam poprzez pracę fizyczną taką, którą lubiłam wykonywać.
Z biegiem czasu uwalniałam emocje podczas wykonywania wszystkich prac fizycznych, które wymagały mojej interwencji w życiu codziennym.
Później wprowadziłam do swojego życia codzienne ćwiczenia. 
Włączałam kasetę z podkładem muzycznym i trenerką, która intensywnie ćwiczyła dopingując osoby do powtarzania danego zestawu ćwiczeń i wytrwania z nią do końca gimnastycznej sesji.
Wieczorami przed zaśnięciem, aby oczyścić ciało z negatywnych emocji, głęboko oddychałam i wyobrażałam sobie miłe scenki z mojego życia.
 Muszę przyznać, że dzięki temu nie miałam problemu z zasypianiem.
Po pewnym czasie dołączyłam spacer z psem w otoczeniu przyrody.
Wędrówkę połączyłam z medytacją w ruchu, która wyciszała maksymalnie emocje i umysł, dzięki czemu dotarłam do intuicji, a co za tym idzie, do twórczych myśli, które rozwiązywały problemy zdawałoby się niemożliwych do rozwiązania.
Po latach praktyki, mogę stwierdzić, że przyroda ma magiczny wpływ na człowieka.
Podczas wieczornego oglądania telewizji, uciskałam na twarzy punkty akupunktury. Traktowałam to jako zabieg kosmetyczny.
Podczas uciskania punktów znajdujących się  na początku brwi, z boku oka ,pod okiem, pod nosem i brodą  zaczynałam ziewać.
 Odczuwałam rozluźnienie ciała i wyciszenie.
Przez kolejne tygodnie moja reakcja ciała na uciskane punkty była taka sama.
Zaciekawiło mnie to do tego stopnia, że zaczęłam szukać wiadomości  w Google.
 Trafiłam na metodę EFT-opukiwanie.
Nie musicie mi wierzyć, sprawdźcie na sobie, jak niesamowicie ta metoda wycisza emocje.
Możecie zapoznać się z ćwiczeniami na wyrzucanie emocji poprzez pracę z ciałem metodą Aleksandra Lowena—polecam.
Muszę zaznaczyć, że wszystkie metody na uwalnianie emocji są dobre pod warunkiem, że są skuteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz